Werving bij
Lot of Happiness

Bij Lot of Happiness werven we nieuwe deelnemers op verschillende manieren. Hieronder leggen we uit op welke manieren en hoe dit in zijn werk gaat.

• Huis-aan-huis
• Online
• Per telefoon

Lot of Happiness aan de deur

Lot of Happiness aan de deur

Het kan zo zijn dat wervers bij jou aan de deur staan voor verschillende goede doelen met de vraag om mee te doen. Dit kan zijn voor Opkikker, Kika, Make-a-Wish of Strong Babies. Dit is voor loterijen en goede doelen een normale manier van werving. Maar hoe herken je ze? Dat leggen we je uit.

Het kan zijn dat er telefonische kwaliteitscontroles worden uitgevoerd nadat de werver aan de deur is geweest.

Hoe herken je onze wervers?

Onze wervers zijn te herkennen aan de kleding die zij dragen. Dit is afhankelijk van het goede doel. Op deze manier herken je de wervers per goede doel:
• Opkikker, witte jas of polo, voorzien van het Opkikker logo.
• KiKa, oranje jas of polo, voorzien van het KiKa logo.
• Make-A-Wish, blauwe jas of polo, voorzien van het Make-A-Wish logo.
• Strong Babies, grijze jas of polo, voorzien van het Strong Babies logo.
Daarnaast hebben ze altijd een legitimatiebewijs, ook voorzien van het logo van het goede doel, bij zich. Als laatste hebben ze altijd een iPad bij zich om uw gegevens direct in ons systeem te noteren. Dit is een veiligere manier dan op papier.

Online werving

Op verschillende sites kun je banners van ons aantreffen met daarin het verzoek mee te spelen met Lot of Happiness. Als je erop klikt dan kom je direct op onze website terecht en kun je zelf een goed doel kiezen en mee spelen.

Telefonische werving

Telefonische werving zetten wij in voor adressen die al bij ons of onze goede doelen bekend zijn of deelnemers aan acties vanuit Lot of Happiness. Als het goed is ken je Lot of Happiness of heb je een sterke band met een van onze goede doelen.

De vergunning voor de loterij is afgegeven door de Kansspelautoriteit.
logo-one_community
Sitemap

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen